четвъртък, 3 март 2011 г.

Удобството за клиентите и персонала Ви

Несъмнено човек, като плаща за нещо е необходимо да се чувства удовлетворен след приключването на търговската сделка. В случая с козметичните услуги, той трябва да се чувства достатъчно удобно, за да почувства нуждата да се върне пак. Но не трябва да забравяте и за Вашият персонал. Все пак голяма част от деня си той прекарва на работното място. Да за е привлетлив и да го удовлетворява работата му, на персонала също трябва да му е удобно. Затова най-добре е да изберете необходимото оборудване, което да е съобразено с нуждите на клиентите и каччеството на свършената работа и удобноство от козметика/фризьора.
Един добре оборудван салон с приветлив и жизнен персонал би накарало човек да стане редовен клиент, независимо от цената, която заплаща. До тук ние говорихме за фризьорски сешоари, столове, ножици и машинки, измивни колони/мивки. Но има и друго, което е необходимо за допълнение към фризьорският Ви салон. Доброто и качествено оборудване събрано във Вашият салон заедно с добрият персонал. То тогава Вашият успех в това бизнес начинание е сигурен. Не винаги добрата локация или реклама е ключов фактор. Даден клиент може да посети козметичен салон веднъж само, за да провери на какво ниво е обслужването и качеството на оборудването, но да не повтори. А при добър персонал и оборудване – този клиент ще стане постоянен и би пропътувал достатъчно километри и да загуби част от ценното си време, но да се почувства, че го ценят и той е важен.
Вие преценете дали искате да сте добър в това си начинание или да сте просто поредният, който се опитва да спечели на гърба на клиентите си. Когато човек има добър бизнес нюх той знае, че не е важно да имате много посещения, за да сте на печалба, а такива клиенти, които се връщат доволни отново.

Няма коментари:

Публикуване на коментар